TV channel “Tsargrad” lost court with businessman Prigozhin


TV channel “Tsargrad” misplaced court docket with businessman Prigozhin
Federal Information Company-

The Moscow court docket dominated that the knowledge disseminated by the FBK lawyer (acknowledged as a overseas agent within the Russian Federation) Lyubov Sobol and the journalists of Tsargrad, in regards to the St. Petersburg businessman Yevgeny Prigozhin, was not true. Now the defendants should refute the publication and take away the video, which speaks of the alleged involvement of the plaintiff within the assault on Sergei Mokhov’s husband Sobol, RIA Novosti experiences, citing the court docket’s press service.

4 years in the past, journalists from the aforementioned media reported {that a} man hid his face underneath a bouquet of flowers, watched Sobol’s partner close to the home, after which caught a syringe with an unidentified liquid in his thigh. The sufferer, because the press wrote, “was taken to the hospital unconscious.”

Supply: newinform.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *